Coalitieakkoord en installatie wethouders tijdens raadsvergadering
De gemeenteraad van Gennep kwam 22 juni 2026 bijeen voor een raadsvergadering. Tijdens deze avond presenteerden de fractievoorzitters van de coalitie het nieuwe coalitieakkoord aan de raad.
Ook veranderde de samenstelling van de raad . We namen afscheid van Arjen Mehlkop en Dick van Dijck. We verwelkomden ook drie nieuwe raadsleden: Dennis de Jager, Yanick Cillessen en Laurens Hoetink.
De raad installeerde drie wethouders. Dit zijn Mariska van den Hoogen (D66), Harald Hoeve (CDA) en Janine van Hulsteijn (VVD). Zij gaan de komende periode aan de slag voor Gennep.
De raad nam ook afscheid van wethouders Rob Peperzak en Patrick Hoenselaar. Wij bedanken hen voor hun inzet en betrokkenheid bij onze gemeente.
Wij wensen de nieuwe wethouders veel succes in hun werk voor Gennep.