Afvalinzameling stopgezet door hitte
Vanwege de extreme hitte (code rood) is de afvalinzameling vandaag vanaf 13.00 uur stilgelegd. Hierdoor is niet bij alle adressen het afval opgehaald.
Het afval dat vandaag niet is opgehaald, wordt volgende week donderdag alsnog ingezameld. Eventuele openstaande meldingen worden dan ook meteen meegenomen.
We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en vragen om uw begrip. De veiligheid en gezondheid van de medewerkers staan voorop