MijnGennep

Op onze website kunt u met DigiD (inwoners) of eHerkenning (bedrijven) bepaalde aanvragen digitaal indienen. Dit gaat makkelijk en snel. Bovendien ziet u gelijk welke informatie de gemeente nodig heeft om uw aanvraag te behandelen.

Sommige aanvragen kunt u terugvinden via MijnGennep, uw persoonlijke klantportaal. U logt in in MijnGennep en vindt uw aanvraag onder ‘mijn zaken’. U kunt hier de voortgang van de aanvraag volgen. U ziet dan bijvoorbeeld of de gemeente de aanvraag al in behandeling heeft genomen en of de (eventuele) documenten die u heeft bijgevoegd al zijn behandeld. Heeft u nog een vraag over uw aanvraag, of wilt u een opmerking maken, dan kunt u dit doen via MijnGennep. Uw vraag komt dan rechtstreeks bij de juiste persoon: de ambtenaar die uw aanvraag in behandeling heeft.

U kunt (nog) niet alle (aan)vragen en meldingen volgen via MijnGennep. Er wordt op dit moment gewerkt om dit voor steeds meer (aan)vragen en meldingen mogelijk te maken. Indien u uw (aan)vraag of melding kunt volgen op MijnGennep, dan  krijgt u een bevestigingsmail met een link naar MijnGennep.