Vanwege de extreme hitte (code rood) is de afvalinzameling vandaag vanaf 13.00 uur gestopt.Afval dat vandaag niet is opgehaald, wordt volgende week donderdag alsnog opgehaald.Meldingen die nog openstaan, worden dan ook meteen afgehandeld.