Contact

Algemeen

Telefoon: 0485 49 41 41
E-mail: gemeente@gennep.nl
Fax: 0485 51 55 44

Bezoekadres

Ellen Hoffmannplein 1, 6591 CP, Gennep
Vanwege de verbouwing van de publieksruimte, is de ingang van 11 augustus tot uiterlijk 1 november aan de Doelen 2.

Postadres

Postbus 9003, 6590 HD, Gennep

Openingstijden loketten

Bij de loketten kunt u zonder afspraak binnenlopen voor de meest voorkomende zaken, zoals reisdocumenten en rijbewijzen.

Openingstijden loketten
  Burgerloket Zorgloket Omgevingsloket Bedrijvenloket
Ma: 9.00 - 12.00 uur 9.00 - 12.00 uur 9.00 - 12.00 uur 9.00 - 12.00 uur
  16.00 - 19.00 uur      
Di: 9.00 - 12.00 uur 9.00 - 12.00 uur 9.00 - 12.00 uur 9.00 - 12.00 uur
Wo: 9.00 - 12.00 uur 9.00 - 12.00 uur 9.00 - 12.00 uur 9.00 - 12.00 uur
  13.30 - 16.30 uur      
Do: 9.00 - 12.00 uur 9.00 - 12.00 uur 9.00 - 12.00 uur 9.00 - 12.00 uur
Vr: 9.00 - 12.00 uur 9.00 - 12.00 uur 9.00 - 12.00 uur 9.00 - 12.00 uur
       
E: burgerloket@gennep.nl zorgloket@gennep.nl omgevingsloket@gennep.nl bedrijvenloket@gennep.nl

** = Bij het Omgevingsloket, Zorgloket en Bedrijvenloket kunt u op maandagavond en woensdagmiddag terecht op afspraak. 

Openingstijden burgerloket tijdens zomervakantie (16 juli t/m 20 augustus)

Elke morgen van 09.00 tot 12.00 uur
Op maandag van 16.00 tot 19.00 uur

Gedurende deze periode is het de loket op woensdagmiddag gesloten.

Openingstijden gemeentekantoor

  • Maandag: 8.30 uur - 19.00 uur
  • Dinsdag t/m donderdag: 8.30 uur - 16.30 uur
  • Vrijdag: 8.30 uur - 12.00 uur

Gedurende deze openingstijden kunt u ons telefonisch bereiken en bent u van harte welkom in het gemeentekantoor. Onze medewerkers staan u graag te woord om informatie te verstrekken, een afspraak te maken of een bericht aan te nemen. Tijdens deze openingstijden kunt u bij de receptie ook uw documenten ophalen. Op maandag kan dit bovendien tot 19.00 uur.

Afspraak maken

Bij de loketten kunt u zonder afspraak binnenlopen voor de meest voorkomende zaken, zoals reisdocumenten en rijbewijzen. In andere gevallen adviseren wij u een afspraak te maken, bijvoorbeeld voor:

  • de bespreking van een vergunningaanvraag;
  • een huwelijksaangifte;
  • de erkenning van een kind;
  • als u een beroep wilt doen op de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo);
  • inzage in het gemeentelijk archief.

Het maken van een afspraak kan telefonisch of aan het loket in het gemeentekantoor.

WOB-verzoeken

De gemeente neemt  verzoeken op grond van de Wet openbaarheid van bestuur, die per email of fax worden verstuurd, niet in behandeling. Deze verzoeken moeten schriftelijk worden ingediend.

Bankrekening en KvK

  • IBAN: NL92BNGH0285002740
  • BIC code: BNGHNL2G
  • BTW id nr: NL001683.032.B03
  • KvK nr: 14131481
Home > Contact