Contact met de gemeente

Let op: vanaf 1 september 2015 werken wij volledig op afspraak!

Maak direct een afspraak.

Hoe kunt u ons bereiken?

Telefoon: (0485) 49 41 41
E-mail: gemeente@gennep.nl
Bezoek: Ellen Hoffmannplein 1, Gennep
Post: Postbus 9003, 6590 HD, Gennep

Openingstijden Poort van Gennep

Maandag:         09.00 - 19.00 uur
Dinsdag:           09.00 - 17.00 uur
Woensdag:        09.00 - 17.00 uur
Donderdag:       09.00 - 17.00 uur
Vrijdag:             09.00 - 12.00 uur

U bent welkom op afspraak

Tijdens de bovenstaande openingstijden kunt u een afspraak maken. Daardoor bent u altijd snel aan de beurt. Staat uw onderwerp niet in de lijst? Bel ons dan om een afspraak te maken. Houd er rekening mee dat u niet altijd op korte termijn uw afspraak kunt inplannen. Maak uw afspraak daarom tijdig. Bij spoedgevallen kunt u het beste even bellen en de situatie toelichten.

Zonder afspraak kunt u terecht voor:

  • het ophalen van een eerder aangevraagd document, zoals een paspoort of rijbewijs;
  • het afgeven van een gevonden voorwerp of ophalen van een verloren voorwerp;
  • inzage van stukken die ter inzage liggen.

Telefonische bereikbaarheid

  • Maandag t/m donderdag: 08.30 - 12.30 uur & 13.30 - 17.00 uur
  • Vrijdag: 08.30 - 12.00 uur

‘s Ochtends is het Team Toegang telefonisch bereikbaar voor vragen over welzijn, (jeugd)zorg, werk en inkomen. 

In geval van nood kunt u de volgende nummers bellen:

Bij een crisissituatie rondom een jeugdige belt u met de spoedeisende hulp van Bureau Jeugdzorg via (077) 3 51 88 89.

Bij psychische nood belt u het nummer (077) 3 55 02 22.

WOB verzoeken

De gemeente neemt verzoeken op grond van de Wet openbaarheid van bestuur, die per email of fax worden verstuurd, niet in behandeling. Deze verzoeken moeten schriftelijk worden ingediend.

Bankrekening en KvK

  • IBAN: NL92BNGH0285002740
  • BIC code: BNGHNL2G
  • BTW id nr: NL001683.032.B03
  • KvK nr: 14131481
Home > Contact met de gemeente