Contact met de gemeente

Voor onze dienstverlening kunt u terecht bij Poort van Gennep.

Maak online een afspraak.

 

 

Hoe kunt u ons bereiken?

E-mail: gemeente@gennep.nl

Telefoon: (0485) 49 41 41

Bezoek: Ellen Hoffmannplein 1, Gennep

Post: Postbus 9003, 6590 HD, Gennep

Dienstverleningsbalies

Maandag t/m vrijdag: 09.00 uur - 12.00 uur

Woensdagmiddag: 13.30 uur - 16.30 uur

Maandagavond: 16.00 uur - 19.00 uur

Op maandagavond kunt u alleen terecht voor deze zaken:

  • aanvragen en afhalen paspoort, identiteitskaart en rijbewijs;
  • opvragen uittreksels en verklaringen;
  • doorgeven verhuizing;
  • aangifte geboorte of overlijden.

Er is op woensdagavond 1 juli 2015 een extra openstelling tot 19.00 uur.

Zorg en welzijn

Voor al uw vragen over zorg, welzijn en opvoeding kunt u terecht bij het Team Toegang, te bereiken via het algemene telefoonnummer van maandag tot en met donderdag van 08.30 tot 12.30 uur en op vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur. U kunt ook een mail sturen met uw vraag naar gemeente@gennep.nl. U krijgt binnen twee werkdagen een reactie.

In geval van nood kunt u de volgende nummers bellen:

  • Medische nood: bel 112 of de huisartsenpost
  • Crisissituatie rondom een jeugdige: spoedeisende hulp (SEH) van Bureau Jeugdzorg via (077) 3 54 88 88.
  • Psychische nood: het Regionaal Centrum Venlo via (077) 3 55 02 22.

Gemeentekantoor

Maandag: 08.30 uur - 19.00 uur

Dinsdag t/m donderdag: 08.30 uur - 16.30 uur

Vrijdag 08.30 uur - 12.00 uur

Onze medewerkers staan u tijdens de openingstijden van het gemeentekantoor graag te woord, en kunnen een afspraak maken. Ook kunt u documenten ophalen.

WOB verzoeken

De gemeente neemt verzoeken op grond van de Wet openbaarheid van bestuur, die per email of fax worden verstuurd, niet in behandeling. Deze verzoeken moeten schriftelijk worden ingediend.

Bankrekening en KvK

  • IBAN: NL92BNGH0285002740
  • BIC code: BNGHNL2G
  • BTW id nr: NL001683.032.B03
  • KvK nr: 14131481
Home > Contact met de gemeente