Contact met de gemeente

Voor onze dienstverlening kunt u terecht bij Poort van Gennep. Maak direct een afspraak.

Hoe kunt u ons bereiken?

E-mail: gemeente@gennep.nl

Telefoon: (0485) 49 41 41

Bezoek: Ellen Hoffmannplein 1, Gennep

Post: Postbus 9003, 6590 HD, Gennep

Receptie

Maandag: 08.30 uur - 19.00 uur

Dinsdag t/m donderdag: 08.30 uur - 16.30 uur

Vrijdag 08.30 uur - 12.00 uur

Gedurende deze tijden is het gemeentekantoor open. Onze medewerkers staan u graag te woord. Zij verstrekken informatie en kunnen een afspraak maken. Ook documenten kunt u ophalen bij de receptie.

Dienstverleningsbalies

Maandag t/m vrijdag: 09.00 uur - 12.00 uur

Woensdagmiddag: 13.30 uur - 16.30 uur

Maandagavond: 16.00 uur - 19.00 uur

Op maandagavond kunt u alleen terecht voor deze zaken:

  • aanvragen en afhalen paspoort, identiteitskaart en rijbewijs;
  • opvragen uittreksels en verklaringen;
  • doorgeven verhuizing;
  • aangifte geboorte of overlijden.

Zorg en welzijn

Tijdens openingstijden van het gemeentekantoor kunt u bellen met (0485) 494141 met al uw vragen over zorg, welzijn en opvoeding. U kunt ook een mail sturen met uw vraag naar zorgenwelzijn@gennep.nl. U krijgt binnen twee werkdagen een reactie. Buiten de openingstijden van het gemeentekantoor kunt u in geval van nood de volgende nummers bellen:

  • In het geval van medische nood kunt u 112 of de huisartsenpost bellen.
  • Bij een crisissituatie rondom een jeugdige kunt u contact opnemen met de spoedeisende hulp (SEH) van Bureau Jeugdzorg op nummer (077)3 54 88 88.
  • Bij psychische nood kunt u bellen met het Regionaal Centrum Venlo (077) 3 55 02 22.

WOB verzoeken

De gemeente neemt  verzoeken op grond van de Wet openbaarheid van bestuur, die per email of fax worden verstuurd, niet in behandeling. Deze verzoeken moeten schriftelijk worden ingediend.

Bankrekening en KvK

  • IBAN: NL92BNGH0285002740
  • BIC code: BNGHNL2G
  • BTW id nr: NL001683.032.B03
  • KvK nr: 14131481
Home > Contact met de gemeente