Contact met de gemeente

Voor onze dienstverlening kunt u terecht bij de Poort van Gennep

Hoe kunt u ons bereiken?
E-mail gemeente@gennep.nl
Telefoon (0485) 49 41 41
Bezoek Ellen Hoffmanplein 1, Gennep
Post Postbus 9003, 6590 HD Gennep
Receptie
Maandag 08.30 uur - 19.00 uur
Dinsdag t/m donderdag 08.30 uur - 16.30 uur
Vrijdag 08.30 uur - 12.00 uur

Gedurende deze tijden is het gemeentekantoor open. Onze medewerkers staan u graag te woord. Zij verstrekken informatie en kunnen een afspraak maken. Ook documenten kunt u ophalen bij de receptie.

Dienstverleningsbalies
Maandag t/m vrijdag 09.00 uur - 12.00 uur
Woensdagmiddag 13.30 uur - 16.30 uur
Maandagavond 16.00 uur - 19.00 uur*

* Op maandagavond kunt u alleen terecht voor deze zaken:

  • aanvragen en afhalen paspoort, identiteitskaart en rijbewijs;
  • opvragen uittreksels en verklaringen;
  • doorgeven verhuizing;
  • aangifte geboorte of overlijden.

Afspraak maken

We hebben ruime afspraakmogelijkheden. Een afspraak kunt u maken via de website, telefonisch of bij de receptie. Als u vooraf een afspraak maakt, kunnen we u sneller helpen. Zeker bij minder voorkomende zaken raden we dit aan, zoals:

  • een aangifte voor een huwelijk of partnerschap;
  • de bespreking van een vergunningaanvraag;
  • een gesprek over zorg of bijstand;
  • de erkenning van een kind;
  • een naturalisatieverzoek;

WOB verzoeken

De gemeente neemt  verzoeken op grond van de Wet openbaarheid van bestuur, die per email of fax worden verstuurd, niet in behandeling. Deze verzoeken moeten schriftelijk worden ingediend.

Bankrekening en KvK

  • IBAN: NL92BNGH0285002740
  • BIC code: BNGHNL2G
  • BTW id nr: NL001683.032.B03
  • KvK nr: 14131481
Home > Contact met de gemeente